Home...

.....sweet home säger man ju oftast. Men just nu känner jag att jag hellre hade legat på hotellrummet och tittat ut över Oslo.

Så här är det varje gång vi varit iväg någonstans. Det känns liksom så tyst och tomt när man kommer hem igen. :( Inte för att vi inte trivs här i Trollhättan, för då skulle vi inte bo här, men vi är nog, både jag och Classe, som man kallar det: storstadsmänniskor. Älskar liksom själva pulsen i storstäder och njuter av att bara smälta in i mängden och kunna sätta sig på ett mysikgt uteställe å bara titta på folk.

Osla har varit helt underbart härligt och dit åker vi nog tillbaka igen snart tror jag. Köpenhamn ligger oss ju också väldigt varmt om hjärtat när man bara vill hitta på en såndär liten spontan weekend resa, men nu tror jag att Oslo också kommer att vara med å slåss om de helgerna. Det får väl bli varannan gång helt enkelt.

I morgon är det back to reality igen. Jobb, sjukgymnanst och träning.

Booooring...


God Natt!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0