I look like a pig...


Efter att ha somnat in i solariet ser man ut såhr när man kommer hem. :)
Grisrosa och gristrött....



Lagom sleten efter en lång dag på jobbet. Eller lång och lång... den blev väl inte så mycket längre än vad den brukar.. men nu är jag i alla fall seg och hungrig. Tänkte att jag skulle ta och göra mig lite mat och sedan försöka mig ut på en promenad. Vet inte hur långt jag orkar gå, men jag ska göra ett försök runt kanalen i alla fall. Phu.. både foten och kondisen måste komma igång nu.

Classe ringde förut och berättade att han kommit fram till Landvetter i alla fall. Så nu är det bara flyget kvar å sne är han framme i Haugesund eller hur det nu stavas?? Är det inte typiskt... när han precis kommit hem ska han iväg igen.. Men så kan det va! Han har även varit hos doktorn idag för att kolla axeln (som hela tiden hoppar ur led) och det blir en operation nr 2. Inte riktigt bestämt när än, men hursomhelst så hoppas vi på att det blir ordning på den.

Jahopp.. nu kurrar magen, så det är bästa att jag kilar upp å kollar vad som finns i kyl och frys. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0