Lunch

Då har halva dagen gått och det är skönt.Gick hem på lunchen idag, då jag inte hade nån lust att gå ut å äta.Jag går gärna ut å äter lunch i bland, men det blir allt tjötigt efter ett tag. Å när jag har så himla nära känns det lite onödigt att gå u å äta varje dag. Å så är det faktiskt skönt att komma hem lite under dagen.


Småköttbullar med fullkornssnabbmakaroner.....

Ännu en liten present damp ner i brevlådan från Classe... han hade köpt en musik vd till sig å tyckte att jag också kunde få en.. Så om Ni minns låten jag la ut.. se här ... Här kommer DVD med dessa skönsjungande herrar. :) Tack, den ska jag lyssna på i kväll tänkte jag.. eller så slår jag på den i morgon bitti när jag gör mig i ordning.

 

Lind-Nilsen-Fuentes-Holm

Nää.... nu blir det till att pallra sig tillbaka till kontorsstolen igen.. I eftermiddag ska jag ut på lite ärenden tror jag.. å så ska jag nog sola också. Vi får se på vilket humör jag är på..

Ha en fortsatt bra dag...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0