Nämen..

Det blev aldrig något inlägg i går! Jag var påväg flera gånger, men hann lixom aldrig riktigt! :) Dagen gick i ett!

Skulle iväg på en grej på eftermiddagen, så förmiddagen gick åt till att försöka hinna med allt pappersarbete. Och efter lunch åkte jag å Malin in till Udevalla för att gå på invigningen av Deval:s nya lagerlokal. (Det är en leverantör som vi köper atbetskläder av men de har även en butik där man kan köpa vanliga kläder också! Vi blev där ett par timmar då det bjöds på mat och lite underhållning samt lit eolika utställare. Kikade lite på "årets" julklappar och vi får väl se vad det kan bli i år. Är typ julklappsansvarig.. å jag kan säga.. att det är inte lätt att hitta något som ska passa till 300 pers. Men det har gått bra hittils.. Nu blir det svårare.. då man liksom gett bort det mesta. Förra året köpte vi govokort, vilket var mycket uppskattat. Då kan man ju välja vad man själv vill.. Kanske ska fortsätta på det temat i år igen. Jag menar.. dom har ju inte samma articklar i år som förra. :) Då blir alla nöjda och glada. Jaja.. vi får se.. vi kanske inte får några julklappar över huvud taget i år. :) Man vet ju aldig!

Efter det var det dags att skynda till sjukgymnasten... skynda skynda skynda...Gjorde mina övningar och gick sedan hem för att duscha innan mäklaren skulle komma.

Som Ni ju vet kollar vi ju lite på hus, och i samband med detta blev vi tillfrågade om vi ville få lägenheten värderat. Å det är ju alltid bra. :) Hann precis få på mig kläderna när det ringde på dörren. Å ja.. det är bara att konstatera att vi gjorde en bra affär när vi köpte lägenheten kan jag säga. :) Det är ju detta som är så bra med att äga något som stiger i värde, för nu har vi ju i stort sett bott gratis dom här två åren i lägenheten, eftersom man "betalar till sig själv" å inte till någon annan.

Jaja.. efter det stack vi ner till stan å mötte upp Kippe och Isaak på Bishop. Där blev det några öl å lite tjöt. Sen var det dags för i alla fall mig att gå hem, då jag ju skulle up i morse å gå till jobbet. C-H och Kippe var ju lediga, så de kunde ju hålla på längre. :)

Är lite seg idag ..inte pga ölen, för det blev inte många.. men för att det blev lite sent...Men jag kanske vaknat till någon gång i eftermiddag, för om en timme ska jag på massage.. Antingen så somnar jag.. eller så blir det en hemsk upplevelse då jag säkert har massa skit i ryggen då jag ju inte vart iväg på hela sommaren. :)

Jaja.. i eftermiddag drar vi till kusten och båten. Ska bli riktigt skönt. Får väl se om jag hinner blogga nåt mer idag eller om v hörs i morgon igen.. eller kanske rentutav på måndag??

Ha en go helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0