Nytt försök

Okej.. då har jag inhadlat ett par andra vaser... och när jag hittade dessa kom jag ju på ännu fler affärer där dom ju kan ha fina vaser... men jag börjar med dom här å dom var ändå rätt okej.. så jag tror att jag behåller dom tills jag hittar något annat... Och om jag hittar några andra vaser, så är det ju alltid bra att ha lite extra vaser i skåpet. För det spelar ju ingen roll när man får blommor.. för just då passar ingen vas.. eller så har man inte tillräckligt många så det räcker. :) I-lands problem eller??

Nå.. vad tycks?? Är det okej eller??

  
Japp...såhär blir det...ett tag framöver i alla fall...

 
En liten detaj

Kommentarer
Classe

Det blev väldigt bra, nu kommer jag hem som planerat...

2009-08-12 17:48:53
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Anonym

Jätte fint :)



Kul med husvisning!! Lycka till :)

2009-08-12 20:59:05
Linda

Var jag som kommenterade ovan...

2009-08-12 20:59:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0