Sol ute...

Då sitter man på hotellerummet efter en härligt god frukost. Herregud.. varför måste man typ äta ihjäl sig när man bor på hotell? :) Någon som kan svara på det??

I går gjorde vi stan och Aker brygge. Det blev en bra promenad. Vi gick och gick och gick.. å det känns i fötterna idag kan jag säga.

När vi kom hem gick vi upp till sky baren på 34:e våningen.. Mycket mysigt. Sen träffade vi upp Per-Anders och Emma på Onkel Donald's vid Karl Johan. Vi åt jättegod mat och det var länge sen jag skrattade så mycket. Vi hade jätte trevligt. Vi fick dock gå därifrån efter ett tag, då det spelade så hög musik att det inte gick höra vad man tänkte. Vi var fasen hesa när vi kom ut därifrån efter att ha skrikit till varandra över bordet. :)

Om en timma ska vi checka ut, men vi tänker inte åka hem riktigt än. Ska ut å turista lite till. Ska till Holmenkollen och så åka till Frognerparken å titta på stenskulpturer (nakna människstatyer). Vi ska även till Kon-tiki muse'et och ta en eväng förbi Kungens residens.. (inte slottet) på Bygdöy. (Slottet passerade vi igår när vi var hemma Till P-A och Emma en sväng under dagen.)

Det var ju flera år sen jag var i Oslo så först var man ju lite lost... men när man sen kom till Karl Johan och slottet, så kände man igen sig å massa minnen kom tillbaka. För dom som inte vet, så drillade ju jag i massa år och vi åkte hit varje 17:e maj och var med i kortegen som de har då. Så himla roligt var det. :)

Nej.. nu tycker inte C-H att jag ska blogga mer, så jag får väl ge mig. :)

Ha det

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0