To The Airport!!


Efter en dusch med lite inpackning fick jag ändå ordning på håret i morses.. :)

Nu är det bara timmar kvar tills jag åker till landvetter och hämtar han med stort H. :) Classe sitter nu på planet påväg från Aberdeen.. å jag tror att han mellanlandar i Köpenhamn innan han hamnar i Sverige. Ska bli gött att få krama litte på han igen. :)

Dagen har annars varit som i stort sett alla andra dagar när man jobbar. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men vi har ju fått tillökning av 3 nya killar på kontoret, och det är alltid roligt med lite "nytt fräscht" folk. Anneli är på semester i Spanien och jag hoppas att hon har det riktigt bra. Även Marcus har semester... om man nu kan ha det när man har en typ nyfödd bebis hemma. :) Annars är vi väl alla åter på kontoret som vanligt igen.

Har inte varit hos sjukgymnasten på över en vecka nu. Det har lixom inte passat med hans tider och mina. Men jag har försökt att träna lite hemma och på jobbet så gott det går. Ska dit i morgon igen i alla fall... å då ska vi öka mina vikter mm. Min sjukgymnast säger att det går så pass bra för mig, så jag tror inte att jag tagit nån skda av att inte tränat på en vecka. Även om foten blir svullen under dagen, så känner jag varje dag att den blir starkare och starkare. det känns riktigt gött... Men jag är lite sur på at svullnaden aldirg vill lägga sig. :( Den har visserligen minskat, men ändå..

Nej.. vetja om man skulle ta å dammsuga lite innan jag sticker. :)

I kväll är jag inte ensam längre.... Wohoo!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0