Annandagen..

Det blir dåligt med inlägg, när man har fullt upp hela dagarna! Inte för att man ska stressa på jul och det har vi inte gjort heller, men man vill ju ändå passa på att hälsa på hela familjen samt släkten.

Julafton var jättebra i Trollhättan och det blev många bra paket måste jag säga...+ en å annan slant också! :) I går begav vi oss till Kga för att fira jul med pappa, Anna-Lena, lillebror, Kristin och storebror med hela stora failjen. :) Även där en himla massa paket och pengar! Mysigt.

I dag har vi varit till mamma och Olle och julmyst lite också. Amanda tog sina skidor och jag fick pulsa i snön brevid. Satan i gatan vad jobbigt det är att pulsa i nysnö. :) 

Classe har nu lämnat oss för att åka hem till trollhättan igen, men jag stannar kvar. Vi skulle egentligen fira "lilla" julafton med kusinerna idag..enligt låååång tradition.. men varendea kotte utom faster och farbror ligger hemma med magsjuka. Så det blir inget med det idag. I stället åker vi till pappa för att åka pulka och basta. Det ska bli roligt...länge sen jag åkte pulka nu... 1 år sen för att vara exakt tror jag.

Nä, nu har jag inte tid med detta längra så ...Se upp i Backen... :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0