Året var 1979

Här kommer lite bilder som jag lovat! :)


Redo för PARTYYY!!

 
Lite förfest hemma hos oss med Classes kusiner

  
Sång för jubilaren..


Jag och Classes (ena) kusin Linda

 
Hela havet stormar. Det slutar med att dom två sista hamnar på golvet i stället för att en hamnat på stolen. Haha...Då blev det jubel!


Otroligt snygga gäster.. :)

   
Lite blandade folk...Bla, Chris, Joanna, Kari och Catrine


Jag och Malin...(en till kusin till Classe) svänger våra lurviga


Tack och godnatt! :)

Orkar inte lägga upp fler bilder då det ju tar sån tid att greja med.. men för Er som har FB och mig som vän.. kan säkert komma in å titta på de andra fotonen också!


Kommentarer
storebror

faaaan classeeman så stilig har jag aldrig sätt dig förut snyggare i den lucken än i dagens luck ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ah ah aha ha h

2009-12-07 22:50:19
Mia

Ja,visst var han snygg i den "looken"!! :)

2009-12-07 23:27:44
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Classe

Ja Fredrik, visst är jag stilig. Synd att man inte fick uppleva 70-talet, till skillnad från vissa andra gamlingar...

2009-12-08 14:30:07
Elin

Hehe, du var ju en skitsnygg 70 tals brutta ;) najs! såg kul ut :) kram

2009-12-08 20:22:15
URL: http://www.elinkvist.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0