Baconspruta och ny design på naglarna!



Såhär ser det ut  när jag just nu ligger jag i soffan framför datorn

 

Åhåå vilken tråkig bloggare jag känner mig som nu för tiden. Inläggen blir bara tråkigare och tråkigare och detta blir ju inget undantag!

Jobbat som vanligt idag och för att göra tisdagen lite roligare gjorde jag en liten lunchshopping. Å det gör en ju glad. I alla fall när det man kommer hem med passar till hemmet. Blev lite inredning samt tillbehör till en ljusstake som jag skulle dekorera. Från att ha varit tråkig å ful.. är den nu rätt fin måste jag säga... Inte den snyggaste kanske..Men så blir det när man tar vad man har. :)


Haha... liiite för långa ljus...vilket jag annars tycker är lite elegantare, men till denna stake passade det inte, så i morgon är det jag som köper lite mindre ljus. I fall Ni vill anteckna?

Vid tre tiden åkte jag, Marcus och Anneli från jobbet för att åka till SAAB hälsan för att ta vaccin...men när vi kom fram så var det slut. Tyiskt... Så det blev att åka tillbaka in till stan för att ta den på den vanliga vårdcentralen. Där fanns vaccinet kvar, inget folk å vi var därifrån innan man hann å blinka.

Efter det körde Mrcus ut mig till Överby där jag fixade till mina naglar. Måste ju ha ite julfina naglar nu när det börjar närma sig, men eftersom det är lite tidigt å jag behöver göra om dom om ca tre veckor igen, så väntar jag med julmotiven. Så nu fick det bli en vanlig fransk manikr fast med en ceris färg och en silverrand och det får duga för nu.


Nu hoppas jag bara att jag vaknar upp pigg och fräsch i morgon och att jag slipper feberfrossa och hallusinationer å allt alla klagar över. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0