Ingen rolig dag...

.....Men säkert heller ingen överraskning för våra anställda. :(

Ja.. vi har alltså i dag lagt ett varsel för de anställda på Premier. Även om jag själv inte är drabbad i dagsläget, så är det så tråkigt om man skulle behöva mista sina "braiga" arbetskamrater samt det kompetensen som finns inom företaget. Men än är ju inget klart och vi får leva med att gå i ovisshet ett tag till.

Förutom dessa tråkiga nyheter, så har vi idag flyttat hela kontoret...det är fortfarande saker kvar att göra, men vi har ju flera dagar på oss här nu innan jul. :)Hur som helst så kommer det bli kanon... Efter att vi packat upp lite saker gav sig jag, Markus och Anneli ner på stan för att handla lite julklappar och äta lunch! Det var fan proppfullt på stan. Jobbar inte folk?? :) Nej.. tydligen inte... Man ska visst vara ledig INNAN jul också vad jag förstod idag.

Efter jobbet åkte jag,Classe och Isak ut till Överby. Där passade jag på att fixa till mina naglar nu innan jul + att jag fick några klappar till inhandlande. Tycker jag borde vara klar nu, men jag har lite dålig koll, så jag vet inte rikgit..

Får nog bli ett varv på stan i morgon med. :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0