Najs..

Har man inte fredagsmys, får man ha lördagsmys och det ska vi ha i kväll. Classe står vid spisen och jag sitter framför tv:n i köket med datorn å kollar runt lite. Precis som det ska vara. :)

I går var det fest med jobbet som sagt. Mycket trevligt. Vi började med uppsamling på nya kontoret för lite mingel och tipspromenad för att sedan gå vidare till Buddys å bowla. Tyvärr vann inte mitt lag, men vi kom säkert tvåa... eller så muta det vinnande laget domaren. :) Efter bowlingen blev det middag... och efter det var vi några som gick vidare till Butler´s, där det blev dans för hela slanten.

I dag har vi mest segat, förutom en promenad nu på eftermiddagen. Riktigt skönt och minusgraderna gjorde att man vaknade till liv igen. Passade också på att hämta min cykel som jag så fint parkerat i stan.:)

Nu blir det kycklling och pommes med bea-sås.... Mumsfillibabba....smaka som krabba. (som Matias säger) :)

Kanske så kan jag bjuda på lite kort sen också...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0