Torsdagsmys


Klockan är strax efter 21.30 och jag tänker faktiskt gå upp å lägga mig. Har precis kollat på Paradise Hotel och skrattar lite åt deltagarna som i kväll bet sig själva i svansen. :)

Julklappshandlandet gick bra idag.. har lite kvar men det få jag väl fixa i helgen eller i nästa vecka.

I morgon är det konferens kombinerat med julfest kan man väl säga... Ryktet säger dock att det inet blir julbord på kvällen vilket jag tycker är ganksa så bra. Äter hellre vangli mat då jag inte är så förtjust i julmaten. Eller ... jag tycker det är ok med köttbullar å prinskorvar typ å det vet jag att jag kommer få nog av "hemma" så även om man blir bjuden, så tycker jag att det är bortkastade pengar för min del. Men alla tycker ju olika.

Om jag ska hinna upp i sängen innan kl 22.00 så får jag nog sluta nu, så God Natt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0