TrÖtT

Ska den här dagen aldrig ta slut... Det är ju ändå onsdag idag, och dom brukar inte kännas så tröga! Vet inte vad det är.

Jaja.. i alla fall tänkte jag kanske ge mig ut efter jobbet och titta på ny mobil. Jag är ju typ kär i rosa och måste nog hålla mig till den färgen på mobiltelefonen också faktiskt! Tyvärr växer ju inte dom modellerna på träden, även om det kommer fler och fler modeller efter hand.

Jag är inte ute efter någon värstingmobil, bara den är lite nyare än den jag har idag.

Ärligt talat.. hur länge har jag inte haft denna då tro?? :) Den blir bara fulare och fulare ju mer jag tittar på den...
Om jag hittar en ny, vet jag vem som ska få denna i julklapp... :)

Funderar eventuellt på en Ericsson... Har nästan alltid haft Nokia, men ska kanske ta å byta nu i alla fall. Man lär sig ju telefonerna ganska så fort i dag ändå.

Dessa telefoner är ju inte heller toppnya, men jag tycjker ändå att dom är lite söta. Och eftrsom den inte är så dyr, så kan man ju köpa en ny om ett tag om man tröttnar! :)




Ja, sen finns det några fler jag kan tänka mig.. bla en med gulddetaljer på... Lite snyggt "chickt" sådär..

Måste helt enkelt slå slag i saken nu å köpa mig en ny då jag pratat om detta ett tag nu...Men jag har lixom bara inte fått tummen ur...som det så fint heter! :)

Någon som har något annat förslag annars???


Kommentarer
Helena

Hej hej kompis: Jag har oxå kollat lite på ericsson telefonen. KLart att det ska vara ROSA :-) Nu blir det till och natta barn sen blir det Bonde söker fru. kRAM

2009-12-09 19:28:39
Jenny

VA?? Ska du ha en rosa telefon...? Det är väl inte riktigt du?? Ha ha!

2009-12-10 10:10:08
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0