Vill ha...

Vågar jag köpa en rosa grej till??... och vilken skulle jag i så fall köpa??





Det skiljer en del i pris kan jag lova, men å andra sidan så är ju Guess bra "kvalisort" och en klocka man kan använda om och om igen..

Jag vet.. Rosa rosa rosa... Ni blir galna på mig snart va?? :) Men det är ju bara en liten detalj.. det är ju inte så att jag går runt i rosa dagarna i ända!

Så det så!

Nu kom jag ju faktiskt på en grej!!!  Jag fyller ju år om 1½ månad och kan ju faktiskt önska mig Guess klockan av "älsk". :) Jag fick ju min favvo klocka förra året jag fyllde av pappa och Anna-Lena... men det skadar ju faktiskt inte att ha fler att välja och vraka mellan. :)

Classe....Köp denna så är jag nöjd sen... (*ler*)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0