After Work eller inte???

Det snöar i Trollhättan... IDAG igen. Herregud.. detta är man inte van med.. det ligger till och med kvar på backen.. Men någon sa i går att det kanske skulle börja regna i morgon, så vi får väl se.

Hur som helst så gjorde jag min sedvanliga vurpa när nysnö har kommit. Klev ut från dörren å tog ett par steg!! Mitt platt fall var ett faktum! Ha ha.. jag svor lite tyst för mig själv å skyndande mig upp så att ingen granne skulle se mig. 

Alltså.. jag fattar inte vad prolemet är, men jag har ramlat typ 4 gånger på bara några veckor + att jag här om veckan körde rätt in i grinden med cykeln, då kedjan hoppade å jag satt fast med jackan i sadeln å inte kunde hoppa ner från cykeln. (bromsa gick inte heller då handbromsarna typ inte funkar för att det är så kallt ute)! Haha.. jag kan inte annat än att skrata när jag tänker på min klumpighet. Men tyvärr kan jag inget göra år den!

Strax efter att dessa två bilder togs så föll jag som en kägla...

 Vår innegård! 

Varför ska man ta kort på snö:n egentligen... Hade jag struntat i det momentet hade jag förmodligen inte ramlat... Eller jo.... det hade jag nog!


Ja ja.. Fredag idag. Gött mos! Som man säger i Karlskoga.. och kanske på andra platser runt om i Sverige också i och för sig.. men det är så jävla "bonnigt" så det måste ha uppfunnits i Kga. Ha ha..

Frågan är idag om jag ska gå på After Work eller inte ikväll med jobbet?? Det har väl aldrig vart någon tvekan om det förut, men idag vet jag inte riktigt om jag känner för det faktiskt. Men å andra sidan så är jag ju ensam nu, och vem vill tillbringa fredagkvällen alldeles ensam i soffan hemma i en tom lägenhet. Sen är det ju kul att träffa lite arbetskamrater. Vi sitter ju på lite olika kontor runt om här i Trolhättan så det är ju alltid kul när vi kan sammanstråla och tjöta massa skit. Mycket roligt å blandat folk. Ja ja.. vi får se hur det blir.

Humm.. ja, det tål att tänkas på.... men ju mer jag nu tänker på att det är fredag så blir jag mer å mer sugen på att gå ut!

Ska Ni göra något roligt.. eller ska Ni kanske ligga hemma å kolla på Let's Dance???

Kommentarer
Classe

Go for it!!

2009-02-06 10:50:05
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Anonym

Hej tjejen. KLart att du ska gå ut o ha trevligt, nu när du är alldeles ensam :-( Själv ska jag sätta mig i soffan med min familj och softa. Kanske kolla på lets dance. ha det gott Kram

2009-02-06 18:00:59
Jessica

Jag ska städa, diska och kanske tvätta om grannen blir klar någon gång :)

2009-02-06 18:08:48
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0