Alone alone alone!!

Jahopp! Nu är man ensam igen då!

Classe åkte kl 04,45 i morses så, så värst många timmar har jag inte hunnit varit ensam än! :) Som vanligt, kunde jag heller inte denna gången, somna om efter att hans mobilklocka ringt strax efter 04.00.

Även om en månad inte är att jämföra med hur det vart tidigare, så ställer hjärnan in sig på att det är: "något inte så roligt" som ska hända i dag. Hur mycket jag än ville somna om så gick det inte.. var vaken ända till Classse åkte å sa hej då.. å sen var det kört... Vad gör man kl 04.45??? 

Jo, jag fick gå ner å titta lite på tv, kollade lite på Miami Ink tills det tog slut. Klockan var då lite efter 05.00 och jag bestämde mig för att gå upp å försöka sova lite igen.
Låg väl vaken till strax före 06.00 då typ klocknan ringde... Men då jag inte sovit många timmar i natt så stängde jag av klockan för att ställa fram den en timma...
Strax innan klockan ringde denna gången ringde Classe... Han var framme på landvetter. Då skulle jag ju egentlgien gå upp... men somnade om å vaknade strax före 08.00.

Jaja.. den här dagen kommer väl inte att bli någon höjdardag känns det som, men det går väl snart över. I morgon är en annan dag och då är man inne i "den här" vardagen igen! :)


♥Love♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0