Godmorgon!

Då var hälften av denna jobbar vecka gjord då.. eller ja.. inte riktigt.. dagen har ju bara börjat. Men härifrån blir det i alla fall kortare tid till helgen. :)

Ja herregud, jag kunde inte sluta titta på det där programmet igår om killarna som var kära i sina bilar. Ha ha.. den där gubben var ju inte klok någon stans. Var det någon mer som tittade på det programmet som förstår vad jag pratar om??

Nu sitter jag, samtidigt som jag bloggar, och kollar på nätshopping. Det är ju livsfarligt och jag förstår sånna som blir besatta och drar på sig kredit efter kredit. Eller ja.. det sista kanske jag inte förstår, då jag aldrig själv skulle dra på mig mer skulder än jag klarade av. Men det är säkert lätt hamna i den fällan om man inte har någon koll. Ska nog beställa några toppar och ett par skor tror jag till resan. :) Onödigt.. jag vet.. men det blir ingen dyr shopping. Hittat fin fina fynd..vilket annars är väldigt ovanligt när det gäller mig. :) Vi får väl se om det hinner komma innan vi åker...

Nä.. vetja om man kanske ska ta å börja den här dagen nu kanske....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0