Nu drar jag till Linda i Göteborg



Nu ska äntligen den hemsak "ryska" utväxten bort... Har gått såhär alldeles för länge.. :) Men det har ju bara varit för att det ska vara extra fint till festen. Å ja.. vill man vara fin... får stå ut med att va lite ful ett tag! Ha ha...

Ja, om 10 minuter ska jag gå till stationen. Ska bli kul att åka in till Göteborg och träffa Linda och prata lite skit. Kommer att komma fram lite tidigare, så jag kanske hinner med några butiker oxå innan jag ska klippa mig.

Ja ja. vi hörs väl kanske i kväll.. men  jag tror att det kan bli sent.. vi brukar alltid hitta på något efteråt, så ja.. resultat får ni väl se i morgon då! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0