Sova soffa

Ja, i natt blev det soffsovning för mig!! Inte för att jag råkade somna i soffan... nä.. jag la mig där med anledningen att jag skulle somna där. :)

Jag har nämligen nu i två kvällar försökt att å upp å lägga mig i bra tid, för att jag ska få en lång, rikitgt god natts sömn. Har gått upp vid 22.00, läst ett kapittel i boken som jag tragglar mig igenom.. och sen släkt lampan för att tro att jag ska somna. Men nej.. det går inte. Jag vet inte vad det är, men tankarna bara far runt i huvet på mig.  Jag tror att det är för att jag har hela denna veckan upp planerat på någonting och så ligger jag å planerar festen på lördag om och om igen...

Dom säger jui att man ska sova bättre när man tränar osv.. men jag blir bara mer upp i varv tror jag. Visserligen tränade jag kanske lite sent i går.. men ändå.

Ja ja.. jag låg i alla fall å vred å vände på mig.. Tänkte att jag får väl kolla på tv:n då.. men det hjälpte ändå inte uppe i sängen.. Så jag fick helt enkelt ta med täcke å kudde å slå på tv:n nere.. Å VIPS.. efter ca 15 minuter hade jag somnat. KL 06.00 ringde klockan och jag hade sovit hela natten... Visserligen bara i 6 timmar.. men ändå.. Jag somnade ju! :)

Det är nåt speciellt med den soffan alltså! :)

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0