Television

OKEJ!

Då har man precis kollat kart på första avsnittet av: Den rätta för Rosing! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, men jag är rädd för att hon inte kommer att framställas i bättre dager som tydligen hon tror!? Ärligt talat!!!
Men..... detta gör ju samtidigt att man kommer att titta på programmet hur mycket man än stör sig...(om tid finns). Killarna då... vad säger man om dom?? Ingenting.. för jag ska inte uttryck mig om några som jag inte vet något om, men det är ju alltid lika kul och PINSAMT att kolla på auditions. :)

Vad tror Ni.. hittar hon den rätta??

Nu börjar höjdar program nummer två.. Verkligen! Min älskarinna är en bil!! Ursäkta.. vad sa du? Jo.. det är sant. Helt sjukt.. Stackars människor.. det är ju tyvärr något som inte står riktigt rätt till när man står å "hånglar" eller ska jag kanske säga slickar på en bil!!? (My goood... han pratar med "henne" också... undrar  vad han får för svar.. ha ha) Någon hade visst fått till det med ett flygplan också! Ha ha.. Bra gjort!!

Jaja.. med dessa två höjdarprogram på näthinnan lämnar ju tv:n för att läsa en god bok och bli lite kultiverad!! För det har man ju inte blivit den sista timman i alla fall.

Se you!

Kommentarer
thesswester

sv: tackdetsamma ! :)

2009-02-24 22:13:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0