My name is....


Hamnade inne på en tjejs blogg och hittade denna lilla roliga "fredagsunderhållning"


Prova att googla ditt namn + "är" inom citationstecken och se vad du får fram. Skriv de 5 första! Här kommer mina 5...


Maria, är det rekord på bloggen? (humm..fråga inte mig.. *ler*)

Maria är en ängel sänd från ovan! (Så sant som det är sagt!)

Maria är min! (nä.. Classes..ha ha)

Maria är en lat-mamma (Okej.. Nu är ju inte jag morsa än, men lat kan jag väl hålla med om iatt jag är ibland)

Maria är bäst! (Kunde inte ha slutat bättre!!)



Söker man sedan på Mia så kommer dessa 5 upp...

Mia är hemma på besök? (Jasså!)

(Mamma) Mia är gladaste filmen (den är ju bra men inte bäst)

Mia är min förebild! (för någon kanske??)

Mia är mitt i livet! (Ja, typ...)

Mia är väldigt arg på sig själv just nu! (NEJ!)

Ja, det var lite fredagskul i brist på annat!  Testa Ni också vet ja!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0