Antikrundan





Herregud, det är ju så man skäms när man hör vilken jävla dialekt man förmodligen haft en gång i tiden. Visserligen så är det värre att höra äldre prata, för dom har så himla bred karlskoga dialekt. Tror inte riktigt att vi "yngre" låter riktigt lika dant!? men nu vet jag i alla fall att jag itne pratar så.. det har jag fått höra. :) Sen om det är bättre att ha den dialekten jag har idag... det vet jag inte.. men det måste ändå vara bättre!!

Tredje träningspasset avklarat denna vecka då. Känner mig ganska nöjd faktiskt.. å veckan är ju heller inte slut. I dag blev det step up och vi får se hur det känns i morgon när man ska kliva upp ur sängen. Det brukar ju vara det värsta. :)  I morgon tänkte jag gå på pump efter jobbet, perfekt att avsluta dagen med. Men jag säger som Elin.. det får bli lätta vikter.. för jag vet vilken jävla träningsvärk man får ändå!

Annars har vi inte planerat nå't i helgen... Blir kanske lite utgång med kompisarna någon utav dagarna.. men inget är bestämt än. Rätt skönt att inte ha något planerat faktiskt.

Har ju förresten glömt att berätta om mitt nattliga samtal i natt, det ringde nämligen en gubbe hit.. men jag berättar mer om det i morgon. Men usch sägre jag bara.. det är otrevligt när det ringer sådär mitt i natten... eller ja.. natt å natt.. Kl. var typ 04.00 men ändå.. det är ju kolsvart ute då, och Classe hade åkt hemifrån för att köra Carl-Johan till landvetter.... Det blev inte mycket sömn efter det kan jag lova!!!

Nä, nu blir det lite tv tittande å sen är det kvällen.

Ha det!

Kommentarer
Elin

haha det berodde nog på vinet ;) gött är det :) haha

klart du får länka :) vi får absolut peppa varandra, man kan behöva en hel del sånt i såna här mörka gråa tider :P kramkram!

2009-01-15 21:57:45
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Elin

usch va otäckt med gubben :S japp lätta vikter e bäst i början:)

2009-01-15 21:59:05
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Jessica

haha..jag kollade oxå Antikrundan..och skämdes över vår dialket haha. och hur faan kan en jävla stenhund vara värd 100 papp? JESUS!

2009-01-16 09:55:24
URL: http://keckan.blogg.se/
Maria Lilja

Jessica: Ja, men eller hur. Hade sålt den påengång.. den var ju inte ens fin. Dom 100.000:- hade man kunnat göra mycket roligt för! :) Vi hade tex kunnat åka till Sthlm som vi tjatade så mycket om när vi var små! Ha ha..

2009-01-16 11:27:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0