*Gäsp*

Vi var och hyrde två filmer innan vi kom hem. Nu har vi tittat klart på den ena.. å med detta innebär även att sovning nummer ett är avklarad.

Jag fattar inte att jag inte kan hålla min ögon öppna under en film, utan att jag alltid ska missa typ allt från mitten till slutet..?? Nu måste jag kolla på denna filmen en gång till bara för det.

Tur att vi hyrde två filmer.. för då får man ha dom i en vecka. Å det behövs verkligen för mig efersom jag tydligen ska somna hela tiden. :)

Nu ska vi göra lax och potatis. Gott!!

Kommentarer
Jenny

Haha! Exakt sådär är jag också...Kan inte se klart en hel film, utan den ska ses i tre etapper innan den är färdig! Jag tror att det är nåt slags John Blund pulver i fodralet för att man ska hyra om filmerna. Nån sjuk affärsidé. kram

2009-01-18 19:48:29
URL: http://jennyler.blogg.se/
Olle

Låter o ser ut som morsan din Ha Ha !!!!!!!!

2009-01-19 15:53:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0