Morgon i Kungshamn


Härligt väder på G.....


God morgon!! Då var det en ny dag igen då.

Dagarna går fort även när det regnar...som det ju gjorde igår. Hela jävla dan verkligen. Å halva natten också tror jag. När vi vaknade för en liten stund sen så var det uppehåll, men när vi tittade bort mot smögenbron, fick vi se ett helt kolsvart moln, och nu har det börjat regna igen. Tar det aldrig slut eller??

Rasmus har sovit tillsammans med Classe och mig i våran säng inatt och den lillprinsen kan röra på sig och ändra ställnig kan jag lova. Vet inte hur många gånger jag har fått lägga rätt honom, då han legat vertikalt över hela sängen. :) Men det gör inget, för det är så mysigt ändå å ha en "litten en" brevid sig. :)

Nä, nu ska vi käka frukost så jag får säga hej för nu!! Å så får vi hoppas att det snart lättar upp snart igen.

Kommentarer
' FATMA

oj :/ tråkigt med dålig väder på väg. Här har vi sol :)



ska vi lägga till varann på bloglovin, när jag ändå söker nya bloggar att läsa? ;)

2009-07-11 17:22:11
URL: http://fatmas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0