Almost EN miljard jävla kronor!!!


Alltså... det här är ju så sjukt att man nästan tappar andan!!
 (gå in å läs)


  

Nä.. inte är han ful inte.. men kan en person vara värd SÅÅÅÅ OFANTLIGT mycket pengar. Ja, han är ett proffs, han är duktig!! Men det finns det väl många som är eller???

Jag fattar ingenting...och är ju heller ingen sportfantast, men visst har jag förstått att många spelare säljs och köps för fantasisummor... (i många sporter) Men detta är ju helt otroligt!

Ärligt... Förstår ju att spelarna ska ha lön osv, men när man ser såna här summor så börjar jag direkt att tänka all fattigdom som finns runtom i världen! Tänk vad många barn som går hungriga, och hur många magar man skulle kunna mätta med dom pengarna, hur många människor som skulle kunna få vård och medicin. Hur många barn som skulle kunna få gå i skolan.. dricka rent vatten och leka på en lekplats! (Jag vill bara gråta när jag tänker på det)

Ja.. jag skulle kunna hålla på i evighet känns det som och tala om vad man skulle kunna göra för dessa pengar. Ja... SJUKT är det i alla fall!!

Nån som håller med???

Kommentarer
fredrik

men ha´n är en jävla bra fotbollsspelare

2009-06-11 14:06:57
Mia

Fredrik: Ja, visst är han det. Å jag missunnar honom inte det. Men det är så svårt att förstå att det kan röra sig om så mycket pengar bara för att sparka lite på en boll! :)

2009-06-11 14:11:13
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Karin

Tack snälla du, det bir inge mys idag dock för killen jobbar till 21...haha

Jag ska m börja spela boll...haha

Kram

2009-06-11 14:56:26
URL: http://lillak24.blogg.se/
B e r i ★

Håller med totalt!

Finns så mycket annat i världen man skulle kunna lägga de pengarna på...

2009-06-20 00:39:23
URL: http://walkitout.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0