Huvudvärk

Åhåå... det var länge sen jag hade så ont i huvudet som jag har haft den här eftermiddagen/kvällen.

Skulle ha följt med Vera och Mattias till Mattias föräldrar idag på kalas för hans dotter som fyller 18år. Hade ju köpt present å allt...för det måste man ha när man ska på kalas!! :) Men men..jag blev liggandes med nerdragna persienner och huvudvärk i soffan i stället.

Tanken var/är att dom skulle kommit hit efter kalaset, men jag har fortfarande lite känningar av värken, så jag sa att dom inte behöver ha nån brådska "från" kalaset för min skull. Vi får väl se hur det blir... känner mig rätt trött så jag är nog inte världens roligaste lördagsunderhållning idag. :) Men man vet aldrig... kanska att man vaknar till snart. Har inte fått i mig något mer än en macka till frukost idag, så kanske om jag tar å käkar något att det blir lite bättre... magen börjar kurra lite... kl är ju ändå 20:15..Kan nog va id´e å äta något då kaske!!

Ja ja.. inte så långt inlägg detta, men det är ändå en liten uppdatering på vad som händer! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0