Jag har två hakor!! :)


Dubbelhakan och jag har vart ute å gått i da´!! :)

Underbart väder ute nu och jag har precis kommit hem från en powerwalk på lite över 1 timma. Väldigt skönt,men rätt svettigt! Tog den vanliga promenden ut mot knorren och sen tillbaka för att gå längs kanalen bort mot stallbackabron och sen hemåt igen.( Säger kanske inte så mycket förutom till dom som bir i Thn) Hade dock lite otur åt båda hållen, då jag passerar järnvägsbron. Broöppning åt båda hållen.. först när jag gick ut till knorren... å när jag sen kom tillbaka ca 40 minuter senare blev det broöppning igen... så där för blev det en liten straffrunda på 30 minuter till. Det fina med att bo här i Trollhättan är att man kan promenera "mitt i stan" men samtidigt vara "mitt i naturen". Mycket fint nu på sommaren.

Men just nu längtar jag ut till kusten och båten!! Förhoppningsvis sover vi ute i Kungshamn nästa helg om allt går som det ska. Dvs att  Classe hinner komma hem tills dess. Meningen är ju att han ska komma hem på onsdag i nästa vecka.. men som vanligt så vet man ju aldrig....och man ska absolut inte ta för givet att han kommer hem som planerat. Allt kan hända när man jobbar till havs. Men.. vi hoppas ju såklart att ska komma hem i tid. Å hoppas får man ju allid göra i alla fall. :)

Nä, nu ska jag ta och äta lite jordgubbar med mjölk. Mums.. Å så ska jag njuta lite av mina ljuvliga liljor som börjat slagit ut och sprider en himelsk doft i lägenheten. :)

   

Kommentarer
Karin

Gerrä du har ingen dubbelhaka :)

Kram

2009-06-15 21:37:04
URL: http://lillak24.blogg.se/
Mia

Karin: Jo.. det kan ja lova!!

2009-06-15 21:43:14
URL: http://miapiafias.blogg.se/
fredrik

ja får någ holla med jag ser minst 3 st

2009-06-15 22:42:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0