Knorren runt och lite till...

 
Det här är ju inte så kul att vkakna upp till...grått grått grått... :( Varje dag!!

Fy farao vilket jävla skitväder det är ute alltå. Ine så kallt idag dock, men det finns ju tydligen bara tre alterantiv på vädret numera. Mulet....regn...eller blåst!! Solen lyser ju verkligen med sin frånvaro får man ju säga. :) Men ja ja.. den kommer väl så småning om!

Thursday today då och i morgon är det helg IGEN. Veckorna verkligen springer i väg! Vart är det dom tar vägen egentligen?? Har inget speciellt inplanerat den här helgen faktiskt, men nå´t blir det ju alltid. Dom iviger "nya nitlotten" i morgon på andra sidan kanalen och det kan ju hända att dom får ett besök av mig i morgon.. vi får väl se om det är några som ska dit eller hänger på!?

  
Det här blir nog "najs" i sommar, och så ligger spiköns restaurang precis i närheten... blir kanon det!!

Idag var det lunchdags med tjejerna från "Saab" Det är ju inte så ofta vi träffas allihopa, så i bland får vi se till att gå ut å luncha lite åtmindstånde. Det blev Thai..as usaual... ha ha.. Det är ju så gott att jag skulle kunna äta det varje dag. :)
Ha ha... jag kommer i håg när jag skulle åka till Thailand som Au Pair å mina föräldrar oroade sig för hur det skulle gå för mig med maten. Var rätt kräsen på den tiden. :) Men oroliga var det sista dom behövde vara!! Visserligen gick jag nog ner en del där, men herregud vad jag åt.. Så gott!! Mums..
Men då vi har många bra thai restauranger här i Thn så går jag inte bet... plus att jag ju faktiskt gått thaimatlagningskurs.. så jag kan ju faktiskt göra riktigt god mat själv också.

Nä, nu ska jag faktiskt gå iväg och sola... har blivit inspirerad av två andra bloggare som skrivit om solning i sina tidigare inlägg (Karin & Elin) så nu ska jag också göra mitt för brännan. :) Har annars inte hunnit med så mycket annat än en powerwalk efter jobbet å så lite matlagning. Efter solningen blir det nog en film.. Rachel Getting Married! Nå´n som har sett?? Bra? Dålig?



Jaja.. hur som helst så ska jag se den. :)

Okej.. ha en bra kväll på er!

Kommentarer
fredrik

du är ju rätt så petig med maten än i dag syrranallt som har kanter eller lite fett är ju nästan falit att äta eller vad säger du classe du lever ju med henne nästan dagligen ha ha ha ha ha ha men jag gillar dig än då för du är den bästa syrra man ka ha

2009-06-11 22:55:46
Mia

Fredrik: Ha ha.. jo.. kanske det. Men jag äter ändå de flesta maträtter ändå. Det är inte bara småköttbullar,makaroner och pop corn! :)

2009-06-12 07:55:57
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Linda

Vad fint ni ser ut att bo!!



Du får skriva om filmen var bra eller dålig, kanske vore något för mej om den är bra :)



Trevlig helg!! :)

2009-06-12 20:30:54
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Anonym

Jag har aldrig ätit Thaimat i hela mitt liv.. :o

2009-06-24 18:50:10
URL: http://www.superblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0