"Lunchtajm"

Alltså.. jag måste berätta en så rolig grej som hände precis när Classe mönstrade på båten i Aberdeen för två veckor sen. Skulle ju ha berättat om det tidigare egentligen, men så hände det med hans axel och så åkte jag till Kga å så blev det liksom inte av.

Men hur som helst så tittade jag igeom ett par kort som låg och skräpade och började skratta för mig själv!! Det här är så himla sjukt!!



Kl 05.00-06.00 någon gång får båten ett samtal från vakterna i hamnen som frågar om nån i besättningen har sett en man hoppa från båten. Ingen fattar någonting tills dom får se dessa bilder.

Då är det en kille som har tagit sig in på hamnområdet hoppat ombord.. tagit sats å hoppan ner i havet från Classes å deras båt. Och inte bara EN gång... utan TVÅ!!

Ha ha.. tänk Er vilken syn det måste ha vart för vakterna när dom upptäckte detta! Tyvärr fick dom aldirg tag på killen som hoppade, men här är ändå bildbeviset!!

Ha ha.. jag höll på att dö när Classe berättade om detta.


Kommentarer
fredrik

ha ha ha ha ha ha ha vilken sjuk människa

2009-06-09 19:47:58
Classe

Han tog av sig skor och byxor på kajen innan han gick ombord, allt detta sågs på kamera efteråt men ingen har sett live, vilket proffs...sån skulle man vara!

2009-06-09 22:17:30
Mia

Just ja.. det glömde jag ju att skriva!! :)

2009-06-10 08:02:44
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0