Mysväder...

Ja, nu är det ju inte så att jag tycker att det är "töpp" att det regnar ute... men det är ju såna här dagar man kan passa på att mysa lite. Och även om det är mitt i sommaren (vilket man inte kan tro) så är det najs att få tända lite ljus och krypa under täcket. :)

Förutom att jobba,så har jag idag varit å besiktat bilen. Jag har sagt det förut å jag säger det igen.. Det känns fan som att gå till tandläkaren. Det är nästan som att dom letar efter fel. Men jag hade ändå turen å få en riktigt trevlig kille som var glad och skämtade lite. Han gillade bilen och berättade att han hade 21 st själv, men talade också om att alla dom bilarna "ungefär"  var värda lika mycket som vår bil tillsammans. ..men för det betyder ju itne det att vår bil är dyr!! Att bilen blev godkänd, kan bero på dessa... :)


Ha ha..
Efter jobbet blev det nya naglar och så lite shopping på det. Inte så mycket, men jag hann ändå med att köpa två klänningar på en kvart. :) Tackar Classe för fint bidrag också...fast han inte riktigt visste om det :) !!


Lite pärlor fick det bli också...

Och här kommer den ena klänningen...



Och här är den andra...



Och den här var jag nära att köpa.... kanske åker tillbaka..får se! :)



Vad säger Ni... ska jag köpa den också eller???

Kommentarer
Karin

Jättefina var hitta du dom? =)

2009-06-10 22:20:11
URL: http://lillak24.blogg.se/
Karin

Hahah

Tack snälla du =)

2009-06-11 03:57:01
URL: http://lillak24.blogg.se/
Anonym

Snygga klänningar alla tre. Kram Mamsen

2009-06-11 11:32:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0