Tv-program eller film??

I did it!!



Det var ju inte så svårt. Bara att bestämma sig och så var det klart. Det blev en rask promenad på ca 45 minuter samtidigt som jag typ fick i mig en middag av diverse flygdjur såsom knott och småflugor! Mums!!. Nu är det bara det här med att få en rutin på det (Ja, inte på att äta insekter då). Å det har ju gått sådär hittills! Men det är väl bara att plåga sig i 3 veckor så är man inne i det sen. Ja ja.. nog om det nu!!

Första dagen i veckan är över och det känns ju gött. Nu ska man bara överleva tisdagen som är den värsta. Sen brukar veckan rulla på av sig själv å vips är det fredag.

Nu funderar jag på om jag ska dra på en film, eller om jag ska kolla, först, på Miami Ink och sdedan på Project Runway, och jag tror det blir det sistnämda. Känner att jag kan ha förmågan att somna i soffan i kväll, då jag sov väldigt oroligt natten som var. Inte för att jag inte sov, men jag drömde väldigt mycket och vaknade vid ett par tillfällen. Många skumma drömmar varav några rätt "otäcka"

Mörkrädd som man är, blir ju inte sådana här nätter att man blir tuffare direkt. Tacka vet jag när Classe är hemma. Då känner jag mig trygg. Men men.. det är ju tur att det ändå rätt så ljust nu på sommaren å tacka vet ja lampor och tv i sovrummet. Det brukar funka, för då hör jag inte en massa ljud hela tiden, samt att jag ser att det är ljust utanför dörren. På nåt sett så tror jag att det är mer säkrare så! :)


Okej.. det var allt och inget för idag tror jag...

Trevllig kväll!


Kommentarer
Classe

Det var redigt, då får jag också börja igen. Men nu rullar det visst lite:)

2009-06-08 23:50:26
Karin

Dukti tjej =)

2009-06-09 00:45:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
sofie

jaha där ser man=) känner inte igen dig alls =) kanske ja borde om du kände igen mig=)

2009-06-09 09:21:38
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Mia

Sofie: Nä.. du känner nog inte igen mig.Det var länge sen och vi var nog itne så gamla då!



Karin och Classe: Ja.. jag kände mig duktig!! :)

2009-06-09 09:27:10
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Jessica

Akta dig så inte de där ljuden du hör är jag som kommer och ska mörda dig. var det inte det du drömde när jag var nere sist? hahah

2009-06-09 19:18:51
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0