Klant!!

Två saker...

I lördags lyckades jag radera alla korten på kameran från minneskortet!! UTAN att ha fört över alla bilder till datorn. Så några bilder från After worken, kusten eller i från lördagskvällen blir det inte tal om ! :)

Och nu... Ja, då sitter jag här på jobbet ensam kvar och ska gå hem.. vad händer då.. Jo, jag inser att jag glömt nycklarna hemma så att jag inte kan låsa om mig. :) Men som tur är så har jag ju min lilla "husfru" där hemma som kommer bort med nycklarna.. å vi har ju inte mer än ca 4 minuers gång.. så det är rätt lugnt ändå!

Kommentarer
fredrik

KLANT

2009-05-19 08:03:52
Karin

Fy va trist :(

2009-05-19 20:05:08
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0