Se nu till att gå vidare.....

Då var det cirkus 10 minuter kvar till Eurovison song contest, kval 1.Läser lite kommentarer på facebook och det verkar som att det är många som laddar med vin, godis och mys. *ler* i alla fall bland mina "vänner". Kanske ska man ta sig ett glas vitt ändå. Fast... å andra sidan känns det onödigt....eller.. ett gas ska ju var nyttigt. :)

Och jag har ju faktiskt tränat nu i kväll oxå... eller ja.. lunkat på ändå... Vi var ute i spåret i dag igen å det kändes tungt under nästan hela banan, men i slutet så gick det rätt bra ändå, så i dag blev de ca 3.5 km. jag är väldigt nöjd faktiskt. För vissa är detta en piss i havet, men för att vara 2:a gången är jag hel nöjd.

I väntan på Eurovision, så tittar vi på tv4 fakta... ett program om fängelser. Det är en känd person i varje program som besöker olika fängelser i USA, och det är rätt hemskt alltså. Självklart ska man avtjäna sina straff... men här finns såna som sitter inne livstid för ett litet inbrott. Vissa förtjänar det verkligen medans man kan tycka att vissa fått lite väl hårt straff. Men det jag undrar är hur i hellsike dom klarar av att sitta inlåsta och veta att dom aldrig kommer att komma ut igen. Vissa fångar som fått livstid x typ 100 sitter inlåsta 23 av dygnets 24 timmar i isolerings celler. Jag hade blivit totalt tokig...

Nej.. nu börjar det... Hoppas att Sverige går vidare, trots halvkass låt. :)

Kommentarer
fredrik

japp håller med dig syrran

2009-05-12 21:37:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0