Allt och inget...


Jaha.. då har delfinal två gått av stapeln då.. Och jag missade hela skiten! :) Jag kom på det först kl 22.00 och då var dom redan på låt nr 14, och när den spelats klart somnade jag i soffan. Så det kan gå. He he.. Undrar om det var några bra låtar som kom med??

Annras så har det inte hänt så mycket sista dagarna.... Var ju hos Classes föräldrar å grillade i onsdags vilket var mycket trevligt och god mat. Så himla mysigt nu när man kan grilla igen.



I går blev det tvättning och handling.. skulle ha hunnit med ett varv  spåret också, men det blev inget. Var tvugna att åka hem å packa upp alla mat... laga mat.. å greja med tvätten. Jag vet.. bortförklaringar.. men varken jag eller Classe hade nån direkt ork, då vi båda känner av pollen lite. Vi har kommi fram till att det måste vara därför man känner sig lite hängig. Min allergi är inte i jämförelse med vad den var när jag var liten vid denna årstid, så jag har bara tänkt at jag är lite snuvig å att jag är torr i ögonen..Men självklart är det ju pollen. Men den värsta allergin kommer till midsommar när gräspollen:a börjar härja.. då känner jag av det ordentligt. :(

I dag är det ju fredag å en ny härlig helg väntar. I dag ska vi ha lite After Work med jobbet på Swania.. å jag antar att det blir mycket folk, då det ju är väldigt fint väder idag. Kul kul. Men det får bli rätt lugnt idag, då jag och Classe tänkte ta oss ut till kusten i morgon. Dels för att greja ltie med båten, men sen bara för att ta en ltien tur. Underbart nu när det börjar hända lite grejer ute på kusten igen. Sen i morgonkväll blir det väl att hitta på något med polarna! :)



Nä.. det får vara allt för nu! Hej hopp!

Kommentarer
fredrik

ser härligt ut

2009-05-16 08:55:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0