Helgen i bilder...

Öresjö


Lite trevlig utsikt


Den mysiga stugan å lite god grillning


Härlig utsikt nere vid sjön då vi skulle titta på majbrasan


Kanoterna kommer åkandes med facklorna som ska tända elden....


Räven kom och hälsade på när jag och Mattias skulle gå ner och bada!


4 x 40 års fest på Alberts


På Alberts har man utsikt över Trollhättan "city"! :)


Kalaset hölls till både inne och ute...här var det dock lite tomt med folk på kortet... konstigt, med tanke på alla 360 som var där! :)


Jag och några av  mina arbetskamrater + massa annat folk.


Födelsedagsbarnet själv (vår VD),min chef, jag och Classe, sen  Anneli och Classe och så Maria och hennes Martin

Ja, många mer korts tog, men jag sparar Er det! *ler*


Kommentarer
Karin

FINA!

Haha nä emn ibland måste man "bju te"...hhaha Vet nämligen att killen gillar pannbiff :)

Kram

2009-05-05 15:05:42
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0