Sjuklingar!

Vaknade i natt och hade feber...

....vaknade i morses och hade fortfarande feber.

Egentligen skulle jag ju ha stannat hemma, men jag slängde i mig två alvedon och vilade lite till för att sedan inta duschen. Efter det så hade värken i kroppen gått över, men minsta lilla rörelse gjorde att svetten lacka i pannan.

Envis som jag är, så tänkte jag i alla fall att jag kunde prova att gå iväg och jobba. För om jag inte är helt sängliggande så blir jag så rastlös av att vara hemma + att jag får dåligt samvete. Vilket man ju inte ska ha..Jag vet.. men jag tror att fler känner igen sig. :)

Nu har jag i alla fall varit hemma på lite lunch å fått lite fisk i magen. Känner mig lite bättre, men fortfarande väldigt hängig. Men jag kommer att gå tillbaka till jobbet ändå... Fast blir det värre, så går jag hem igen.

Men nu är det ju inte mig det ska vara synd om... Classe opererade sig ju igår. Operationen gick bra, men idag har han ont, och kommer nog ha i ett par dagar. Båda kan ju inte vara sjuka... det funkar ju inte. :) SÅ jag får ta å friskna till lite så att jag kan ta hand om min lilla invalid. :)

Vila får jag göra i helgen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0