Tisdagsmys...


Blää för tisdagar!

Denna tråkiga tisdag, som jag bara fått för mig att HATA mest av alla dagar i hela veckan, tänkte jag nu mysa till lite!

Då det inte finns något att titta på, på tv idag, så ska vi nu kila iväg till Hemmakväll och hyra nån bra film. Å för att mysa till det lite extra, kanske man kan få köpa en liten godispåse... eller kanske popa lite pop corn när man kommer hem? Vi får se... ä jag duktig och har karaktär, så skiter jag i båda de två alternativen ovan. :)

Frågan är bara vad man ska hyra för film... Johan Falk kanske... Dom ska ju vara bra har jag hört.

Jag känner mig förresten piggare nu... dagen har vart sådär och jag har gått på alvedon, men nu känns det som att det är lite bättre i alla fall. Så nu hoppas vi på att det bara var en liten bacill som hade hittat sig in i min kröpp! :)

Kommentarer
Linda

Alla 6 Falk filmerna är bra!!! :)

2009-11-11 07:28:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0