Två bagare och en smet...

Pannkakor eller Creps?



Först kom vi fram till att vi skulle göra pannkakor till lunch. Jag brukar nämligen föreslå det, men Classe säger alltid att det inte är mat...?? (det är tydligen efterrätt) haha... Men sen kom jag och tänka på min mormors creps som hon alltid gjorde när vi var små och så ändrade vi oss till det i stället.

Men nu vet vi inte igen... Inte nog met att smeten skall göras och pannkakorna stekas... sen ska det blandas fyllning å in i ugnen. Phu.. Nej.. det får nog bli en annan dag tror jag.

Classe stack precis iväg till sina förälrar en sväng, så jag får väl gå upp å förbereda smeten å börja steka..Hoppas det blir bättre än sist när jag var i Kga å skulle försöka göra pannkakor till barnen. Haha..

Det ska väl inte va så himla svårt... Men varför måste det ta sån himla tid!?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0