I'm alive

Hej kära vänner....

Nu var det flera dagar sen jag uppdaterat här och det har såklart sina anledningar! 

För det första så var jag ju i Ullared hela fredagen, och efter en dag där, fanns det ingen ork till att blogga. Och på lördagen åkte vi "hemåt" till Karlskoga för att sedan på söndagen överraska mamma som fyllde år med en resa till Helsingfors. Det har lixom gått i ett sen i fredags kan man säga.

Vi åkte från Trollhättan på lördag förmiddag, för att vi skulle hinna med och se musikalen Järnklockan som gått i Dfs nu. Min extra mamma Anna-Lena har varit med i den, å det måste man ju så klart titta på. Den var bra och dom var jätte duktiga. 

Jag kunde ju inte uppdatera bloggen då mamma inte visste att vi befann oss i Kga. :) Visst.. jag kunde ju ha skrivit om annat, men jag kände ingen ork till det just då. På söndagen överraskade vi mamma med att möta upp henne och Olle på buss stationen i Kga för att sedan ta oss till Helsingfors i två dagar. Mamma trodde bara att Olle och hon skulle åka iväg någon stans... men så dök vi upp och det blev en glad överraskning.

Helgn har varit jättetrevlig men tyvärr alldeles för kort... :) Och det känns nästan som att man skulle ha behövt vara ledig i dag med, för att vila upp sig en dag.

Men nu är jag tillbaka och kan börja uppdatera som vanligt igen. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0