Mör(bultad) och lagom seg...

Är (nästan) precis hemkommen från en välbehövlig massage och känner nu att jag inte är sådär prick skitnoga med att gå tillbaka till jobbet.

Classe hade fixat lite lunch som vanligt när jag kom hem och nu det är ryggläga i "söffa" som gäller en liten stund innan jag (motvilligt) går tillbaka till kontoret. Tänk att i stället få vila lite och sedan gå ut och ta sig en liten promenad i det (idag) härliga höstvädret. För när jag väl kommer hem ieftermiddag är solen borta för länge sen....speciellt nu när manställt tillbaka klockan också. :( Men men.. får väl ge mig ut lite ändå.

Igår efter jobbet mötte jag upp Gunilla på stan.. eller mötte upp å mötte upp.. Hon kom ju faktiskt upp till jobbbet och mötte upp mig. :)Men hur som helst så gick vi till Olearys och käkade och snackade lite skit. mycket mysigt. Efter det blev det slapp i soffan till Bonde söker fru, och under tiden som Efterlyst gick på tv:n somnade jag in. Skönt...

Trots en hel del sömn i natt, orkade jag inte gå upp när klockan ringde i morses så NU måste bli ändring på detta!! :)

Kommentarer
Linda

Hej Mia!

Roligt att följa ditt liv, fast det var ett tag sedan vi sågs! Man kan ju hålla koll på dig i allafall!!!! HA HA!

En liten fråga, behövs elektriker på ditt jobb? Richard är utan jobb, vet du någon han kan kontakta hos Er.??

ha det så bra, vi får träffas snart

2009-10-29 15:25:47
Mia

Hej Linda,



Kul att höra i från dig. Det var som sagt inte i går.



Jag har skickat dig ett mail till dig, där jag skrivit lite om "jobb" på Premier.



kram

2009-10-29 15:57:45
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Linda

Hej igen MIa!



Verkar inte ha kommit nåt mail till mig ännu, men det kommer kanske!!!

Ångrar du att du slutade på sjöfartsverket??? Nej du verkar ha det bra nu, kan jag tänka mig!

Ha det så gott!!

2009-10-29 18:02:41
Anonym

Fortfarande inte fått något?? Klickade på den mailen du skrivit in i bloggen!? Kan ju prova till sjöfartsverket också!

2009-10-30 08:01:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0