Sköna söndag!

Japp, då var helgens sist dag kommen då.

Lite roligare väder skulle man ju kunna önska sig, men jag tror ändå att det slutat regna ute nu och det är ju bra bara det. Annars har det regnat konstant från i går.

Stack in till Göteborg i fredgas lite impulsartat, och när jag skulle gå från tågstationen iår blev jag blöt som en katt. Och sen dess har det bara fortsatt. Vaknade i morses av att det regnade som aldrig förr... Och OM JAG vaknar till ljudet av regn, då regnar det mycket.

Ska snart ge mig in i duchen och göra mig i ordning för dagens aktiviteter. Har också lovat Helena bilder på sovrummet...så jag får väl försöka fixa det i dag också. :)

Ha en bra söndag..

Kommentarer
Helena

Ja vart är bilderna....vill ju se ju...fast jag kan faktiskt hålla mig...jag kommer ju snart och hälsar på dig/er.



KRAM

2009-10-04 21:32:46
Mia

Nu är dom i alla fall i datorn. Ett steg närmre..haha!! I morgon..då måste jag lägga upp dom. :) Okej??

2009-10-04 22:00:12
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0