En liten knodd är på G!

Wohoo... Fick precis ett samtal från min storebror. Jag fattade ingenting när han helt lugnt säger att: Än har inget hänt.. utan bara att vattnet ju hade gått.

-VA...sa jag... Har det gått redan... av sig själv??

-Ja... fick du inte mitt sms?? Jag skickade det kl 03,00 i natt ungefär...

-Nej.. sa jag. Jävla skitmobil!

Så nu är det alltså på gång. De skulle ju in idag för att träffa barnmorskan då Kakan gått över  14 dagar... men i natt så kände väl bebisen att något var på G å kände då att hon (för det blir en prinsessa) ville komma ut av sig själv. :)

Wohoo... Nu väntar jag bara med spänning på dom nästkomande samtalen från BB.



Kommentarer
Jenny

Åh! Visste inte att de skulle ha barn igen...Det är tredje barnet va? Vad roligt för dig. Hälsa grattis till bror när bebben är ute! kram

2009-09-22 11:47:57
URL: http://jennyler.blogg.se/
Mia

Jenny: Jomen visst vet du. :) Ja, jag ska hälsa så mycket till dom!

2009-09-22 13:12:56
URL: http://miapiafias.blogg.se/
JOHANNA

SV:Haha jaa bästa på TVn under veckan;)



aa nej matte är ju inte direkt det roligaste ämnet :P

2009-09-22 14:57:18
URL: http://johannasarea.blogg.se/
Linda

Spännande :)



Jag har inte ens tittat ett program med Anna Anka (vet int ens vad programet heter eller när det går) Men måste nästan kika nån gång, alla pratar ju om det :)

2009-09-22 19:42:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0