Ful!

Min spontana reaktion när jag fick se inlägget, på Lina Rosing:s blogg, var att det förmodligen är en av dom fulaste tatueringarna jag sett. Huvudsaken är ju såklart att man är nöjd själv.. och det verkar det ju som att hon är och det är väl tur det åtmindstonde!

Att man SEN tatuerar in ett namn på sin sambo, maka eller maka, är för mig en gåta! Hur mycket man än älskar någon och tror att det ska hålla för evigt, så kan man ALDRIG vara säker. OCH HON...som dessutom har två långa förhållanden som spruckit innan!! Och ja... Faddes namn tatuerade hon ju också in. Och hur gick det där???

Nu säger inte jag att det kommer ta slut med Peter, men den där tjejen alltså....Hon kan inte ha alla bestick i lådan!!  (Vilket vi kanske alla nån gång upplever att vi inte har!! *ler*)

 
Här har Ni i alla fall länken till inlägget i hennes blogg där bilder finns på hennes kladd på armen!

Feul (M.Montazami uttal) tycker jag... vad tycker Ni... (och hur kan den ha tagit två timmar)??

Kommentarer
Jenny

Men jisses så osnygg den var...Oj oj oj...Men det är ju hon med...=) Kram!

2010-04-29 11:33:32
URL: http://jennyler.blogg.se/
Kecka

Den var INTE fin!

2010-04-29 17:56:02
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0