Frukost och tarmsköljning

God morgon där ute. (Skum rubrik kanske, men jag kommer till det nedan)


Ännu en strålande dag där ute. Trots smärta i fötter (där pjäxorna suttit åt) så är jag laddad för en ny dag i backen. Även idag vaknade vi rätt så tidigt, och vet Ni vad? Det gör mig INGENTING... jag har semester och kan sova när jag vill. :) Å framför allt... bara vetskapen om att man inte MÅSTE gå upp och gå till jobbet gör att jag nästan blir ännu lite piggare på morgonen!

Har redan hunit duscha och kört en röj i köket med lite disk (allt gå rju tyvärr inte att köra i diskmaskinen) och nu bjuds det på frukost i soffan tillsammans med The Voice på 5:an. Inte den bästa kombon tillsammans med frulle, då de pratar om tarmsköljning! Något Ni tänkt pröva eller har provat föresten? :)

Nä.. nu har jag inte tid att sitta här och söla, men mer uppdatering kommer.


Det här är inte fel... jag lovar!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0