Fruktmorgon?

Klockan är strax efter 09:00 och det är dags för frukost.  Mia öppnar frysen för att ta fram lite bröd, men vad finns där då...

...jo.. bara sånt där äckel päckel jätte brunt nyttigt bröd!!!

Jag är inte ett dugg sugen på det just nu. Jaha.. tänker jag...jag får väl ta lite fil och några hårda mackor då istället. Men när jag öppnar kylen så kommer jag på att jag ju tagit med allt till jobbet. Yiha...

Nu återstår det bara till att gå till affären... eller att äta upp all frukt som finns i lägenhetn.... och om jag ska gå till affären är jag ju inte hemma för frukost förens runt 10:00... å då känns det så sent... fast å andra sidan.. det är ju lördag! :)

Men jag börjar med två nekatriner... å så får vi se hur det blir.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0