Jag är (s)nuvig...

Oj.. nu börjar fångarna på fortet på 4:an så detta blir inget jätte inlägg direkt. Tänkte att jag skulle försöka ta å titta på hela programmet idag nämligen. har liksom kastats in mitt i dom andra dagarna...  Hade gärna vart med där själv om jag sluppit spindlarna... fast förresten.. jag hade förmodligen inte klarat en enda cell. Gåtorna däremot hade jag nog kanske klarat av någon. Har faktiskt klarat dom sista jag sett... :)

Dagen har rullat på som vanligt... förutom att jag typ blivit förkyld... och nu ligger jag här med alvedon i kroppen och en näsa som är fylld med snor. Viktig information... jag vet.

I morgon är det redan torsdag och snart är det helg. Ska jag åka "hem" till Karlskoga eller ska jag stanna "hemma" i Trollhättan. Har upptäckt att hemma fått en helt ny innebörd sen man flyttade från barndomsstaden. :)

Impulshandlade 3 par skor i går på lunchen.. det tog nog mindre än 5 minuter så hade jag plockat på mig allt jag behövde för att tillfredsställa den dagen.  Ett par skit snygga bruna stövletter med kilklack.. ett par höga svarta stövlar... å så ett par gråa sneakers typ... (som jag bla invigde i går på linedancen) Tur att C-H åkte i går så han slapp oroa sig för plats i garderoben...Det får bli mitt problem :)

Nä.. nu börjar det här...
Tjing.

Kommentarer
Carolina

Nä så duktiga är vi inte. Historien (bloggen) förtäljer inte att snickarna kommer om en vecka och skall göra all uppbyggnad och renovering :)



Vi gjorde grovjobbet nu bara för att spara pengar, och sedan kommer väl Daniel gå där och göra det han kan när han är hemma. Själv går jag bara med magen i vädret och pekar med hela handen=)



Skoj att bygga nytt! Inom en snar framtid?



Har din kille förresten läst i Göteborg? Tycker jag känner igen honom...

2010-08-26 08:51:09
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/
Carolina

Det är definitivt ett stort beslut med hus. Vi har tagit över ett gammalt släkthus, så det var inte så mycket letande för vår del. Enda alternativet hade varit nybyggt då pappa är snickare. Och det är som du säger oftast billigare, och man får det precis som man vill.



Då kanske det är från Chalmers jag känner igen honom, läste Sjöfart & Logistik här 2005-2008 och Daniel läste Sjökapten 2002-2006.

2010-08-26 09:07:55
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0