Att sova eller inte sova...

Varförf sova när man kan vara vaken? Speciellt när man är ledig!! Och om det är jag eller kotten som sovit oroligt i natt kan jag inte svara på men alla gånger jag vaknat har kotten varit aktiv i alla fall.



Nu (kl 06:45) fick det vara nog och jag har smugit ner till soffan för att titta lite på tv och se om jag kanske somnar här en liten stund. På tv:n visas mest barnprogram vid den här tiden men på tv4+ vissas just nu förlossningskliniken... och av någon anledning tycker jag ju helt plötsligt att det är ett jätte intressant program. :)

En tjej som precis skulle gå in i vecka 28 (jag är i v 28) fick tidiga verkar och var tvungen att  föda... och herregud.. dom ser verklgien ut som små söta människor nu!! Självklart väldigt väldigt liten.. men ändå!! Helt otroligt.

Jaja.. bäst jag stänger ner datorn ovh vilar huvudet lite på kudden och ser om jag får nån mer sömn eller inte??

God morgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0