Blubb blubb...

I kväll kommer nog både jag och Rasmus somna ovaggade tror jag.



Efter ca 5 timmar på Vattenpalatset i Vänersborg är man RÄTT  så mosig i kroppen. Vi har simmat, åkt i "strömvirveln", åkt i rutchbanor, badat i bubbelpoolen, bastat och så har vi ätit korv o glass! :)

Nu blir det tv, dator, pizza och godis....och så kommer Mattias och vera på besök också, då dom ju ska låna övernattningslägenheten i helgen. Jag kan ju inte lova att mina ögon kommer vara vakna sååå länge i kväll, men jag ska göra mitt bästa att inte somna FÖR tidigt i alla fall. :)


Glassen var ungefär lika stor som Rasmus själv. :)


Ihiiiiii........


Här var det strömt... Roligt tyckte Rasmus..och jag med! :)


Vattenlandet...


Nästan helt tomt i badhuset.... kanske är det ett tecken på att man ska gå hem då? :)

I morgon blir det full fart igen... men innan dess lite mys i soffan och en god natts sömn!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0