Hon har...

...lockar i sitt hår!!



Några av Er vet ju redan att jag har självlockigt hår... andra har INGEN aning om det då jag ju aldrig har lockigt. Men idag busade jag till det lite å bara rufsade till håret lite. Med hjälp av plattången (såklart) och mitt egna rufs blev resultatet i alla fall inte spikrakt! idag. :)



Dagens outfit... Denna topp köpte jag då magen började titta fram lite smått men har sen dess aldrig använt den!! Varför då då kan man ju undra. Jo.. för varje gång jag fått fram denna ur garderoben på morgonen så har jag aldrig orkat stryka den... och Ni vet ju att det inte går att planera sånt här i förväg och stryka kvällen innan. Så av den anledningen har den legat där skrynklig och dan för att idag tas fram å ÄNTLIGEN strykas. Mycket skön och sådär vardagsfin liksom!


Kommentarer
joi

Jättefin! Nu har du jättefin mage så passa på att visa upp den!

2010-12-21 13:01:01
URL: http://frokenjoi.blogspot.com
Kecka

Skitfin frisyr Mia!!!! Så ska du ha oftare! Jag är ju helt okej med mina lockar nu :) Plattar aldrig håret längre. Kramen

2010-12-21 17:28:53
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0